20 dagar har gått,

Hallå alla sötnötar (;
Idag har väl vart som alla andra "bydagar" :P
Vart ute o gått massor, vart i skolan o diskuterat vad som krävs för svenskakursen, o det är inte alls mycket hehe.
Ringt Csn och fick veta att jag har troligtvis pengar nångång nästa vecka .
Gick tillbaks till evabritt där jag kekade o umgicks innan jag rörde mig hemåt.
Började dona lite efter gamla skolböcker o sen kom syster hem (:
var ner och boxade lite på säcken, den är lite väl högt uppsatt men det ska vi greja, den är uppe iaf (:
ja sen så har det väl inte hänt så mycket mer.
Inte mitt fel att det inte är något intressant som händer när man bor i en by som Bergsjö haha :P

imorgon så ska jag o en kompis till syster köa för en "ruta" till kräftfisket som är på fredag.
Funderar även på att åka till Gävle på lördag o umgås med lite vänner.
Behöver verkligen det, har ju ingen här att umgås med så det blir väldigt ensamt. ;/

jaja nog med min vardag den är egentligen för tråkig för att nämnas just nu. haha (;
pusspuss
/Isabelle ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0