bara sånt,

shit vad jag nästan jämt är nervös eller orolig.
Telefonen ringde o jag hoppade till så jag höll på att slå huvudet i taket.
haha inte bra alls, nu får jag börja ta tag i saker känner jag.
Blir fan bara mer o mer rädd för saker för varje dag som går, inte bra..
Känner mig inte riktigt på topp överhuvudtaget, inte psykiskt eller fysiskt.

Fick brev från Csn idag iaf, att min ansökan gick igenom så skyndade mig att posta studieförsäkran, så förhoppningvis har jag pengar nångång nästa vecka. weeej :D

Var ner med Andreas (vän till syster o svåger) och köade för en kräftruta hehe.
Snacka om att jag höll på att frysa ihjäl, det blåste så sjukt mycket.
Tur att vi bara satt där i två timmar iaf, kunde likabra ha blivit 4-5..
Nu är det bara o vänta o se om förkylningen blir värre.

Alltså jag måste ge mig själv kritik över vilken bitterfitta jag vart på senaste.
Visst att vissa stunder har jag vart på bra humör men i det stora hela så har det vart motsatsen.
Är bara det att det inte blev som jag hade tänkt mig, mitt privatliv har försvunnit rätt mycket och jag känner mig stressad hela tiden trots jag bor ute på landet typ.
Jag älskar min syster massor, o för det mesta så är det bra men ibland så går hon mig riktigt på nerverna.
Men ah det är en erfarenhet att bo här iaf, och allt går ju ut på att jag ska fixa upp betygen.
Jag ska klara det, jag vet att jag klarar det! .

näe nu så ska jag lägga mig ner o läsa lite, koppla av typ.
pusspuss.
/Isabelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0