Du e som en fulsnygg sko. (;

Tänk er ett par skor som e nästan helt omöjliga o gå i.
Tänk er även dom groteskt fula alltså sjuuuuuuukt fula.
Dom är helt enkelt så sjukt fula så dom blir snyggfula o man bara måste ha dom!
Fast man inte har någon somhelst använding för dom o man skulle nog aldrig ha dom på sig öppet..

jaa, då har ni killen jag e kär i :P
haha, han e omöjlig o e som jag vore luft, ser inte alls sådär WOOOW ut som jag annars diggar..
MEN jag bara måste ha honom, jag tänker på honom ständigt.
precis som jag gjorde med dom där fulsnygga skorna som jag knappt kan gå i som ligger o dammar i garderoben för jag aldrig använder dom..
haha lyckat va ?
Jämföra en människa man gillar med ett par icke funktionella fulsnygga skor.. haha
Nu har jag verkligen överträffat mig själv ;P . .
skyller på trötthet o att bylivet gör mig galen. haha ^^

nääj nu så ska jag försöka sova om jag ska lyckas orka upp imorgon.
nattinatti på er mina sötnötar (;
pusspuss.
/Isabelle .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0