Gävle,

Hallojs!..
Låg o titta på You dont mess with Zohan igår så somnade inte förän typ halv tre inatt. typiskt.
Så var rätt bra seg när jag klev upp klockan åtta o gick ut o gick på morgonpromenad i skogen med vovvarna.
Kom precis in typ, segt o jobbigt i början, men även förbannat skönt.

Idag så bär det av till Gävle då för att hämta mina sista saker, ta en snabb sväng på cityfesten o träffa andra syster o lite vänner.
Vi ska väl åka snart så jag bör väl ta mig ner o ta min medicin o keka lite frulle.
Måste slänga på mig lite smink med, nu när man åker till "storstan" haha..
jaja, pusspå er :P
/Isabelle ♥





           så här roligt har man om man bor i en by.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0