Hancock!

shuu!
Har knappt gjort något idag.
Var in en sväng till stan, var in till skatteverket o så..
Kikade runt lite på kläder, köpte dock inget.. Hudiksvall är inte direkt en shoppares dröm haha.
plus att min ekonomi är lite knasig förtillfället.
hm aja, resten av dagen har jag mest segat.
Båls o evabritt o arne kikade förbi tidigare o välkomnade mig till Bersjö (:
Fick ett asfint påslakanset o en fisketur på fredag.. höhö ^^
Fick även nån svindyr deo av syster :P bortskämd jag vettni (;
efter deras fina besök la jag mig i sängen o kollade på Hancock..
Var precis som alla Will Smith filmer, klockren!
Han är sån sjukt bra skådespelare.. väldigt få människor som kan spela så olika roller som han kan.
Tror nog jag aldrig sett en dålig film med honom.
aja hursomhelst.. se den! (:

jaja, nu så ska jag ner till syster o glo på någon film med hehe ;P
filmkväll ab.
pusshejs.
/Isabelle ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0