o så var det den här dagen med,

Shuuflöjt!
Inte orkat med att skriva ett inlägg idag förän nu.
var rätt seg imorse, klev upp typ sju trots att jag somnade inte förän typ halv tre eller nå inatt.
låg och irriterade mig över massor av saker, bla några "storbloggare" näe usch, ingenting som jag ska ta nu, förblir jag irriterad så kommer det väl säkerligen ett inlägg om det inom en snar framtid!

hade iaf Upprop iskolan imorse klockan nio, det verkligen spöregnade ute så syster fick köra mig den "lååånga" biten haha.  Kom ju självklart försent, eller ah typ tre minuter men alla var redan där och dom hade redan börjat.
Att bybor var sådär superpunktliga hade jag ingen aning om,, typiskt för mig som nästintill alltid kommer försent. typiskt.. dubbel typiskt :P
Blev iaf lite sådär småirriterad på uppropet.. sällan va ? (;
Vi fick veta att våra scheman bara ska vara som dom är i tvådagar till för sen får vi nya.
Varför? Joo.. för att Invandrarna som är där för att lära sig svenska inte tyckte om sina scheman och vill ha nya så då ska dom lägga om alltihop.
SJUKT enligt mig, riktigt riktigt RIKTIGT sjukt!
hade sådan go lust att säga något, men påtanke på att jag redan hade dragit till mig så mycket uppmärksamhet genom att komma försent så höll jag käften.
Hela klassen reagerade men ingen vågade säga något.
Hade jag sagt något så hade alla i sin tysthet hållt med mig men ingen skulle vågat yttra sig iaf.
Utan jag skulle vart den som blev uttittad som rasist.
Så typiskt Sverige.

jaja, nu har iaf syster åkt till Fjällen med Arne och jag har huset för mig själv.
Känns självklart skönt med lite lugn o ro.
men endå...
Värsta jag vet är Mörker, skog o hus.
alltså har jag min mardrömskombination eftersom jag nu har alla tre.
hur ska jag lyckas somna? huabua vad jobbig natten kommer bli.
Vill bara ha någon här hos mig.

näj nu så ska jag sluta klaga, iaf för stunden (;
puss
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0