palla orka...

Lugn o ro nog till att plugga? skulle inte tro det!
är det inte Bella gör det, bella gör det så är det fanimej en dammsugare som gör så hela huset ekar! GAAAAH!! . .
O kritiserande kommentarer, är dom själva medvetande om dom?
Jag är snäll och ställer upp att ta hand om huset, båda katterna och Alfons men sen så är jag iaf lat för att jag glömde ta ut en jävla soppåse som jag trodde att hon hade gjort! får nå jäkla fnatt.
Inte nog att jag ska fokusera på studier jag ska springa runt o passa upp andra samtidigt, jag ORKAR INTE!
usch usch usch..
Skulle behövt gjort massa arbeten idag med, men får inte direkt lugn nog att göra dom plus att jag ska ställa upp att stå i en kö i några timmar för att min syster inte vill träffa människor.
Näe orka orka orkaaa...

Gårddagen var hur bra somhelst tills kvällen kom, var irriterad på stortsett alla.
o dom få jag inte var irriterade på blev jag riktigt snee på när dom tror att jag menar dom på saker jag sagt minst TUSEN ggr att dom inte ska ta åt sig angående.
Sen så är dom för fin för att äns skriva ett svar tillbaks när man blir förbannad o skriver det.
Hade knappast skrivit o frågat en massa till dig om jag hade menat dig med den där texten.
näe usch, jag pallar inte.
Vill inte o orkar inte tjaffsa med någon just nu, tycker det bara är så sjukt onödigt.

Nu ska jag sysselsätta mig med något annat.
Svejs!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Hoppas du får lugn o ro så du kan plugga. mitt nät fuckade igår. har fyllt på telefonen me så du vet. sköt om dig..

2008-08-21 @ 15:27:15
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0