sååååå intressant (;

Hejsansvejsan! :P
Somnade fan inte förän typ halv fem inatt/morse o klev upp klockan sju, snacka om att vara seg.
Var ut på morgonpromenad med Alfons o sen hem till evabritt o kekade frulle.
Hem duschade och gjorde mig ordning, tittade på våra bästa år en stund, serien blir ju bara sjukare o sjukare haha.
Jag o Jimi diskuterade det igår, haha bra roligt ^^
Men Jimi, jag som Jan??? folk har dött för mindre . Jävla Stefano (; hahahaa ^^

haha jaja hursomhelst så tog jag en promenad till skolan o hade datakunskap, gick väldigt bra faktiskt (:
O JAG ISABELLE JANSSON, löste mitt o tessies problem med våra laptops att vi inte trodde vi kunde printa.
men somsagt så löste lilla datanörden jag det idag haah (; oohjääh. respekt :P
dendär 100poängs kursen klarar jag på några timmar :P
likadant med samhäll, haha trodde det var ett skämt när fick papperet om vad som skulle behöva göras, trodde det var för en vecka typ. nejdå. det är hela kursen.  :D haha ^^

hm ja nu så ska jag ta mig en promenad till Evabritt, ska keka där (: mumsi är fett hungrig. :P
Ska nog sova där inatt var ju lite smått obehagligt att sova här själv.
Får se om jag kommer hem idag något mer, annars så skriver jag väl ett inlägg imorgon :P
hadegött allesammans (:
pusspuss.
/Isabelle  ♥

o till alla er som missade att jag skrev igår om en skitbra sida som man samlar poäng hur lätt somhelst på utan att lägga ner massa tid över , o där man FÅR efter insamlade poäng välja om man vill ha typ iphone, ipod, xbox.. ja allt sånt där fint.
så är länken http://www.lotsmorefree.com/signup.php?Tip=145159
Gå in o kika själv, regga er lr inte. Jag var iaf smart nog att regga mig o har snart en fin fin iphone (:



 Innan jag går till skolan så gillar jag att krypa på golvet. hahahaha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0