tillbaks till byn,

shuusvejs!
Kom hem från Gävle för typ en timme sen.
Har haft hur trevligt somhelst (:
Vart med mikkis, kikat runt på stan, kekat o festat (:
I kön till hangloose träffade jag även två gamla klasskompisar från låg/mellan-stadiet, var grymt trevligt o se o höra hur d gick för dom  (:
Mikkis hade iaf glömt sitt leg hemma så hon kom inte in så vi gick därifrån, det jag däremot blev jävligt irriterad över var att idioten släppte in nå fjortisar som garanterat INTE var arton och som dessutom var så sjukt packade o störande så jag höll på att slå till ena tjejen som inte bara smet före ikön utan stog även o lutade sig emot mig hela jävla tiden! USCH!..
Ska köpa det där jävla stället o första jag ska göra är att sparka vakten o porta fulla fjortisar, yeahyeah (; haha ^^
Vi avslutade iaf våran runda med en kebabtallrik innan vi tog bussen hem till mikkis mamma där vi sov.
Han ju iofs skicka iväg ett mycket pinsamt sms till Jimi, så vill nog aldrig mer se honom (;
Idag så har vi typ bara frossat, kika runt på kläder, har hittat massa fint jag ska köpa ^^, o helt enkelt bara umgåtts.
Passade på att träffa "Lill-adolf" med haha.. ;P
jaja, nu är jag skapligt trött och ska upp på morgonpromenad imorgon innan skolan börjar.
Lägger ut lite bilder imorgon med, är lite dålig på sånt :P
pusspuss.
/Isabelle♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0