topp vs bott,


Topp 5. +

1. PICKY! ställde upp på mig enormt nu när jag flyttade. tack att du hjälpte när ingen annan gjorde d <3
2. Stockholm med Tessan, var skoj o fick träffa Jimi igen ;P
3. Jag har äntligen flyttat ifrån Gävle, kanske inte åt den riktning jag vela. men jag är borta (:
4. emma.. du ställde även upp (:
5. Min cardigan.. i lööve it! bästa köp den här månaden.


Botten 5. -

1. Min mammas fittiga attityd!
2. Till er som tror ni bara kan ta ta ta... FUCK YOU!
3. att det är sån jävla tid mellan bussar o shit häruppe :/
4. Till ER som INTE ställer upp, damn ni är fler en vad ni tror!
5. Fittiga lögnare. jag diggar er inte alls!



Yaao, då var det kirrat.
nu så ska jag slänga mig i duschen o göra mig ordning.
Kanske keka lite frulle innan jag drar iväg till skolan och snackar igenom mig lite med dom.
efter det så ska jag o syster in till stan o jag ska springa in på skatteverket o folkbokomföra mig, glömde lixom bort det förra veckan pga all stress.
aja..
pusshejs!
/Isabelle.


Kommentarer
Postat av: DOLLY

trevlig blogg ;P

2008-08-05 @ 16:18:32
URL: http://missdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0