Utgång med tessie, yaaao! ;P

tjääänare..
Igår blev det utgång med tessie, rätt trevligt trots det knappt va nå folk ;P
Blev bra full o när vi skulle till bussen så stötte jag på någon snubbe som hette typ abbe.
såg trevlig ut så drog med mig han hem till tess haha..
tess gillade han inte men jag blev rätt nöjd haha :P
Idag är det bara sega som gäller, kebab? såklart ;D


en gubbe satt o knappra i sig MINA chilinötter som jag köpte på krogen o säger.
- dom här nötterna smakar damm, det är inte accepterat... JAG KÄNNER KUNGEN! , hahahahahah ^^
Vilken lirare (;


 Jag o tessie.. (;


 Bara för att jag är störd.. haha (;


 Tessie (:


 Bara för att jag är dragen.. haha (;


 Abbe yaaao... (;



o till alla fäääckers som inte fattar... TRYCK PÅ BILDEN SÅ BLIR DEN STÖRRE! (; haha ^^


skriver nog mer lite senare, ska sega vidare nu ;P
Puss.
/Isabelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0