bara massa shit,

Känner mig riktigt knas i skallen just nu. .
Känns redan som alla krav kväver mig.. väggarna kommer bara närmre o närmre... jag får PANIK!
Vad är drömmen jag ska uppnå?
Är det överhuvudtaget min dröm eller är det någon annans?

Såna jävla skuldkänslor men samtidigt en sådan irritation över att jag knappt får vara ifred.
Vill bara sitta här och kunna skriva av mig mina känslor utan att min syster o alla djur ska komma uppspringande.
Jag älskar dom sjukt mycket, men ibland vill man bara vara ifred för att samla tankarna.
Blir helt slut iskallen..
Man kan inte hjälpa andra förän man har hjälpt sig själv.
Måste ta tag i mig själv nu.
Kan inte fokusera på andra, utan måste fokusera på mig själv först.
Låter kanske egoistiskt.. men ibland så är det de enda rätta.
Imorgon blir det att ta tag isaker.
Till skolan, kolla upp det där gymmet som dom har här.
ringa runt o kolla upp om det där gamla badhuset som körde danskurser.
Måste få dansa... rensar själen så jäkla enormt. dans är en sån enorm befrielse.
Måste tänka på annat.. måste tänka på mig själv.
Måste försöka att inte tänka överhuvudtaget..

Allt blir som någon äckelpäckel smörja...
pallar inte äns att tänka på J nå mer.
Han hör av sig, men jag tycker det inte är tillräckligt.
Veckor kan gå utan ett ord, o sånt gillar jag inte.
Jag som tar extra hårt på allt just nu också.
shit, jag måste verkligen bort innan skolan drar igång.
hur fan det nu än ska gå då jag inte får pengar förän skolan har börjat...
krav krav krav...
GE MIG LUFT JAG KVÄVS! ..

eh nu ska jag ut o röka, snacka lite med syster..
o sen försöka sova, måste ju d om jag ska orka upp i tid imorgon.
får se om jag orkar med en morgonpromis..
aja, nattinatt .
/Isabelle ♥


Kommentarer
Postat av: Hunkinnan

Jag förstår att saker känns som en jävla smörja nu, de var trots allt i inte bergsö du hade tänkt dig, jag vet att du älskar din syster över allt annat i stort sätt men i bland behöver man lugn och ro. Jag är ledsen över att jag är så off, men jag har mitt eget jävla mörker att brottas med, vågar inte släppa in någon nära, vill inte dom jag verkligen älskar ska se mig så här. Men jag finns här, förösker iaf. Glömm inte de Porris! <3

2008-08-06 @ 13:32:56
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0