TILL ER FFS!!!!!!

Nu blir det ett sånt här halvfull inlägg.. måste annars blir det aldrig skrivet.
Jag glömmer så lätt bort det dåliga när något bra händer, sån är jag. har så sjukt lätt att förtränga saker pga min barndom.. Jag skrattar hellre en gråter..

Men nu klarar jag inte av, måste få det ur mig.
Jag klarar seriöst knappt att bo här längre.
åtta dagar o jag håller redan på att bryter ihop.
NOLL privat liv.
NOLL respekt.
NOLL jävla hänsyn!

Jag har ADHD, jag äter medicin för det som jag påbörjade för några månader sen.. Dom gör att vid stress att mitt blodtryck höjs så äckligt mycket!
det förstår inte min syster.
Jag befinner mig mitt på landet, i skogen, stället som gud glömde. MEN trots det så är det en sådan förbannad stress på morronen..
Vakna o påengång ut med hundarna, gör det gör det.. men GÖR DET!
Krav krav krav o åter KRAV!!!!
JAG KLARAR INTE!!!
Hon behandlar mig som jag vore ett barn på fyra år, jag säger att jag klarar saker själv ändå så ska hon göra dom, är det konstigt att jag blir snee?
Jag är snart tjugo år hurfan ska jag kunna utvecklas som människa då?
Häromdan när vi skulle till Gävle blev jag väckt sjukt tidigt ut med hundarna o efter det när jag skulle skriva blogg kom hon upp o gorma med att hon var klar o att jag ockå skulle vara det, skulle stänga av min EGNA dator som jag har köpt för MINA pengar! för vi va så stressiga..
Jag stressa ihjäl mig, gjorde mig ordning på knappt tio minuter. vi åkte sen till evabritt där jag trodde att vi bara skulle hämta medicin men nejdå, där skulle hon även fika... TJUGO FUCKIN MINUTER!!!  minst...
skriker massa skit om invandrare när hon vet att jag e kär i en!!!
Sen att skicka sms till MITT EX.. skriva det ena o andra, VARFÖR?? utan mitt medvetande... VARFÖR??
Idag var ändå droppen när vi drack o dom vräkte ur sig om mitt morgonhumör (som funkar hur bra somhelst med vissa människor) grejen e att jag stör mig på dom o jag har varnat dom.
Gillar inte att bli kritiserad klockan åtta på morgonen!!!!!!!!!
Stressar ihjäl mig så jag förfan börjar blöda näsblod som en tok.
evabritt svar, "JA, du ska vara glad att din syster körde dig ner till gävle för att hämta dina saker o låter dig bo här"
WHAT A FUUUCK?????!!!!! .
HON betalar inte ett öre för det, utan JAG gör det!
JAG vela verkligen INTE flytta hit, jag ville till Göteborg men min fittiga såkallade kompis MARIA jaa hoppas du läser det för ihelvete bangade!! i sista sekunden , hennes ide o allt! med en fittig nonchalant attityd.....
o MIN syster vela att jag skulle flytta hit, HON bad mig om det. JAG gjorde det. HON KRÄVER TVÅTUSEN FUCKIN SVENSKA KRONOR FÖR ETT LITET JÄVLA RUM MED SNEETAK SOM JAG SLÅR HUVUDET I SOM E FÖRFAN MINDRE EN MIN FÖRRA TOALETT!!!!! ...

Jag pallar förfan inge mer, vill härifrån NU!
Jag gråter för ihelvete!
Jag saknar mina vänner, jag saknar att mina kläder kan hänga upp i min garderob, jag saknar mitt privatliv..
Jag saknar att inte har massvis med hundhår på mina dieseljeans!!!!...
Jag saknar att få sova ut, jag saknar att få vara JAG! ..
jag är ingen jävla bymänniska jag är inte det. Jag gillar storstan, jag gillar o shoppa, jag gillar att vara anonym.
Jag vill inte, jag vill inte alls.. varför är det jag som ska få massa skit varför???
Jag älskar min syster, men jag klarar inte av det här.
den där förbannade jävla skolan, aaaaah... blir galen...
hur fan kunde allt bli så sjukt fel? huuur???....
ska jag må såhär hela tiden? ..


jag hatar er alla som svek jag hatar er...
o DU.... var det svårt o säga tre dagar INNAN då du visste att jag sa upp min lägenhet att du inte ville flytta?
IDIOTHOOOOORA!! .... Hoppas din horkille playar skiten ur dig..ö. USCHHHHH!!!! .

ILSKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0