en lista faaan (; klockrent yAo..

The big love and sex test of 2oo8
So everybody knows exacly who you are!
( svarar du inte ärligt på detta så kommer du få otur i kärlek i 5 år )

Är du kär just nu?
Njae, kanske lite :P

Har du kysst någon idag?
Yaao, abbe.. haha..

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
yesbox.

Har du ett förhållande?
nääe, tur d. ;P

Om nej, varför inte?
Jag leker av mig o väntar på att min prins ska haffa mig (;

Hur många har du varit tillsammans med?
hm.. 3 som jag räknar som seriösa men som endå va rätt oseriösa för min del. haha.

När förlorade du oskulden?
runt tolv.

När går gränsen vid otrohet?
Hm, en kyss kan jag ta men fel endå. men sexuellkontakt så e d adios fäääcker.

Har du varit otrogen och om ja, varför?
Ja, för han hade ett förhållande vid sidan om mig, ren hämnd o ångrar d inte så värst heller.
Skulle dock inte göra om det mot någon, bara ge dom fingret o gå.

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
för att vara ärlig. Jaa.. även där hämnd. sorry  ;/

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
aboow, förhållande, sista räknade jag som en seriösdejt o d tog slut för knappt ett år sen.

Är du romantisk?
Ibland så, bara ingen som fått sett den sidan än.. haha (;

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Njaae, asså jag har bazzat en kompis kille engång, ångrar d ;/

Är du svårflörtad?
Beror helt o håller på vem det e, men e rätt lätt att få men jävligt svår att behålla ;P

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Ah, dom senare åren har jag lärt mig att gråta är okej.

Vad hette din första flickvän/pojkvän?
Sebastian

Hur länge höll det?
oj, sex månader typ .

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
haha ah, impuls duvet, va mest på skämt.
Har du lekt med någons känslor?
engång, aldrig mer.. elakt som fan jag vet.

Har du haft sex med över 20 personer?
en fråga som ingen vill svara på o som egentligen ingen vill veta (;

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
oj, typ till o från i nästan fem år. totalt oseriöst dock.

... och ditt kortaste?
typ en månad, med helt grymt sex.. haha .

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Just nu? singel faktiskt. men vet vem jag vill ha ;P

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
Nej jag är inte som mitt ex. sorry andreas (;

Är du en bra pojk/flickvän?
Njae, fråga inte mina ex om den frågan bara haha. Men jag tycker jag e grym.. haha ^^

Hur många har du haft sex med i år?
det var fler förra året. :P

Vem sov du senast bredvid? (av det motsatta könet)
Abbe
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
Hm, oj.. rak på sak va Andreas.. men han ljög rätt rejält yao.
Sen så har min lööverboy typ pikat det (;

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
haha yesbox.

När fick du din första kyss?
Lekis.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
Dom var aldrig tillsammans vad jag vet, lr ah kanske en vecka lr nå..

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
haha nääe, jag klarar mig tack :P

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
Näe, funderade förr på det, men bra att jag inte gjorde.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Har blivit dumpad men mest jag som dumpar faktiskt.

Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
skön relaxed stil..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0