Ansiktsbehandling.

När alarmet ringde imorse ville jag bara kasta mobilen åt helvete dra täcket över huvudet och somna om.
Men syster hade bokat tid för en ansiktsbehandling åt mig så det var bara att kliva upp.
Drog bort plastet på tattoon och gjorde ren den och begav mig sen ut i kylan för en promenad mot målet haha.

Ansiktsbehandlingen var underbar :D
O jag har en fin hy, deni haha ;)
Så tack syster, underbar present <3

Kanske något som ni med lite jul spirit kan ge bort i julklapp?

Nu håller jag på att koka ägg.
Så vi hörs senare..
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket. Såklart man gör det nu! :)

2008-12-09 @ 20:14:05
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0