Äntligen är löshåret borta! ^^

Det blev ingen träning idag, Mikkis hade visst inte fått några pengar som hon egentligen skulle få.
Men hon ska få låna av mig så hon kan köpa kortet, så imorgon förhoppningsvis beger vi oss till gymmet.
Vill ju så jävla gärna så följer hon inte med så går jag nog själv.
Mår så frukansvärt mycket bättre när jag tränar, mitt humör förbättras ja allt förbättras egentligen.

Hon kom iallafall hit till Picky och tog ur mitt löshår. ;D
Det känns så jävla underbart men kort!
Har dock fått typ två tovor som vägrar att trassla upp sig så vet inte riktigt hur jag ska göra med det.
Plus att jag tappar en jävla massa hår.
Men nu är det ute iallafall och ALDRIG MER att jag sätter i nå jävla keratinslingor igen, neverever!.

Hm ingen aning om vad som händer resten av kvällen.
Ska kanske åka ner med Picky på stan och sola men det återstår att se.
jaja, nu har jag inget mer att skriva om så vi hörs mer senare :P
Ha en trevlig fredag allesammans! :)


Följ min blogg med bloglovin  <- Glöm inte. :P

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

SV: Oj! Det blir ett riktigt stort steg då med andra ord.

Hoppas det blir bra:D

2008-12-05 @ 18:37:49
URL: http://sellsve.nu
Postat av: SaraCaroline

Sv: Hehe.. så sant.. jobbigt det med! Visste du att det finns en sida som man kan kolla på nästan alla serier (engelska) utan att behöva ladda ner dom?

http://www.surfthechannel.com

2008-12-05 @ 19:54:31
URL: http://saracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0