confessions by me.

10 confessions by Isabelle Jansson. .

1. Jag har aldrig känt mig riktigt älskad.
2. Jag har vart otrogen.
3. Jag hatar julen för den påminner mig extra om att jag inte har någon familj att fira med.
4.Jag har gått bakom ryggen på folk jag brytt mig om.
5. Vissa dagar känner jag mig så ful så jag inte äns vill gå utanför dörren.
6. Jag har alltid tyckt att Bruce Willis vart gubbsnygg ;)
7. Jag känner mig ofta väldigt ensam och gråter pågrund av det.
8. Jag är så rädd att bli sårad och sviken så jag hellre stöter bort människor jag älskar.
9. Ibland vill jag bara vara som alla andra.
10. Jag har haft rasistiska åsikter.

Jaa det finns mycket som jag skulle kunna erkänna men här har ni 10stycken bekännelser av Isabelle Jansson ;)
Något som kanske upprepar sig i framtiden..

Ni vet om ni inte vill kommentera i inläggen men endå vill ha kontakt med mig så kan ni kontakta mig via Mail på [email protected] .

Nu ska jag försöka sova, ska åka hem till Bergsjö igen imorgon o måste ha alla krafter till att orka ta mig med alla väskor till bussen o tåget o sen bussen igen hehe.
så Godnatt på er alla ;)
Puss.



Kommentarer
Postat av: jennie

känns nästan som att det är en själv som skrivit den listan... Men människor förändras och allt som händer har en mening.

2008-12-19 @ 12:29:38
URL: http://trollunge.blogg.se/
Postat av: Caterina

Tjejen..om du mår dålig eller vill bara prata om ngt är jag här :)

2009-03-09 @ 17:20:10
URL: http://cattaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0