fjärde dagen som rökfri! ;)

Jajjamensan..
Nu har det gått fyra dagar sen jag tog ett bloss av cancerpinnarna :P

Irritationerna börjar minska och känner inte att jag behöver äta hela tiden som jag tidigare kände hehe.
Jag lovar att jag kommer gå upp mer under denna sluta röka period en vad dom flesta gör under en hel graviditet haha.
Men sånt är livet..
Är jävligt stolt över mig själv iallafall, trodde inte att jag skulle klara av att sluta med det här jävla röksuget helst inte när jag har blivit utsatt för den ena påfrestelsen efter den andra.
Det är ett bevis på att har man viljan så lyckas man med allt.
Skulle se det som ett stort misslyckande om jag tog en cigg nu och jag verkligen hatar att misslyckas.

Dock så blir man bra rastlös när man inte röker.
Jag är så van vid det, när jag har tråkigt så tar jag en cigg.
När jag pratar i telen så kedjeröker jag.
När alla andra röker så empatiröker man.
På så sätt så har ju cigaretten blivit en polare lixom, men den jävla polaren är det dags att dissa.. ;) 

Nej nu ska jag ta ett stort glas vatten, allt detta skrivande om rökning gör mig bara ännu röksugnare haha.
Sen så ska jag packa ihop det sista, mitt tåg går 17:14 så ska ta bussen som går om drygt en timme.
Hörs mer när jag är hemma i Kära lilla Bergsjö, ska faktiskt bli skönt att komma hem :)

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Emma

Duktigt! Stå på dig nu! :)

Lycka till!

2008-12-17 @ 16:24:45
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: Tessie

så stolt över dig gumman! <3

2008-12-17 @ 16:47:00
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0