idiot.

Nyvaken!
Om en timme ska jag vara iskolan och ha genomgång och träning på uttal med tyskan.
Jag som glömde min tyskabok i Gävle o inte kunnat pluggat ett skit, roligt.

Såg att min samhällslärare (al-Qaida-hyllaren) skickat mail via Fc med.
Om hur det har gått hittills för mig och höll på att smälla av.
Idioten har gett mig G på en uppsats som var minst lika bra om inte bättre än dom andras.
G i muntlig presitaion! är han helt dum i huvudet?! Det är säkert för att jag inte håller med honom
när han snackar om att vi ska hylla terrorister!
Ska bli intressant och se hur det blir i svenskan där jag också har han som lärare.

Jaja nu ska jag ut och röka.
Hörs mer senare!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Joo men va fan, roligt för läsare kanske att få veta lite önödig info så där :D måste ju bjuda på sig själv lite :) me love you!<3

2008-12-03 @ 13:38:09
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0