jag hatar er alla ( iaf just nu)

Jag som alltid annars brukar frysa svettas nu som en idiot trots att jag har fönstret öppet och allt.
Anledningen? Jo jag har inte rökt på hela dagen.
Jag vet, jättebra men det är förbannat jobbigt! .

Efter morgondagen så har jag vart rökfri i 48timmar och då har man inte det själva "fysiska" beroendet längre utan enbart det psykiska. Saken är väl egentligen att det psykiska beroendet är det värsta eller vad säger ni?

Jag är verkligen irriterad hela tiden!
Men är det så jävla konstigt när man bor tillsammans med två idioter varav den ena är en chimpans från Libyen och den andra en riktigt hatisk Bög som flänger runt med armarna och skriker om hur värdelösa alla andra är.
Plus att dom röker hela tiden och överallt! På toaletten, här i vardagsrummet, köket jaa ÖVERALLT! ..

Nej usch ska inte äns tänka på allt blir bara så jävla irriterad. .
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Vicke

Lycka till, jag försöker också sluta just nu

2008-12-15 @ 19:32:47
URL: http://www.vicke.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0