Jag saknar dig min ängel <3

Såhär skrev jag för ett år sen i min blogg på Lunarstorm : . .

"Man tror det ska bli enklare efter åren som går, men det blir d aldrig.
Samma känsla sitter i, samma saknad..
Kommer jag alltid må såhär?
Ska jag behöva gömma mej den här tiden om året varje år för jag mår så sjukt dåligt?
Jag vill inget annat än att du ska vara h
är hos mig , trösta mig, få mig att må bättre, ge mig råd o ditt stöd.. Men det kan du inte, o det gör så frukansvärt jävla ont.
Du va den enda som visste ALLT om mig, precis ALLT.
Jag drömmer mardrömmar o vaknar upp kallsvettig, grejen e att egentligen så e det ingen mardröm, för skulle det ha vart d så skulle du ligga bredvid mig när jag vaknar, men det gör du aldrig. Utan det e den där jävla natten när jag förlorade dig som har hamnat på repeat i mitt huvud.
Varför Robert? Varför?.. Varför lämna du mig ensam kvar?
Jag gråter tills det inte finns nå fler tårar att gråta.
Jag mår så sjukt dåligt fast jag inte vill visa d, utan lägger fram nå fjant problem ist som jag egentligen inte bryr mig ett dugg om, bara för att folk inte ska veta.
För att dom helt enkelt inte ska komma me deras fejkade kramar o deras fejkade förståelse.
för dom förstår inte , dom förstår helt enkelt inte den kärlek jag kände för dig.
dom kan helt enkelt inte förstå att efter alla dessa år som har gått känns det fortfarande som jag förlorade dig igår.
Då gud tog tillbaks sin finaste ängel.
Varför just du? snälla gud svara på d? varför just Han?
den enda som egentligen har betytt allt för mig.
Den person vars grav jag knappt vågar sätta min fot på, för det känns som jag har svikit han.

usch, inget av det jag skriver hör knappt ihop..
Jag saknar dej Robert Lindqvist, mer än va ord kan säga, mer en va någonsin en tår kan visa..
Du va alltid som min storebror. The one and only.
Jag vet inte hur länge jag kommer kunna klara det här utan dig.
Jag kommer alltid älska dig, vi ses snart min ängel.. <3 "




Åren går men det känns lika jävla hårt.
Jag saknar dig så enormt men jag vet att du inte vill att jag ska gå under, jag vet.
Jag vet att du vakar över mig.
Jag saknar dig min vän, jag saknar dig så enormt.
Jag älskar dig o jag tänker bara på dig mer o mer.
Jag ska åka till Sollentuna, jag ska våga..
För din skull vågar jag allt. <3



Bild lånad från google.

Kommentarer
Postat av: Kim

Mm, skickar du julkort? :)

2008-12-08 @ 23:14:17
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: KAMILLA

sv: tack! :)

2008-12-09 @ 06:08:18
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0