Jävla magsmärta!

Shuuhejsan!
Som ni kanske har märkt tog jag inte med mig datan till Gävle, såg det som onödig packning.
Har haft fullt upp hela helgen så skulle inte ha hunnit bloggat något iallafall.

Kom hem igår kväll och orkade inte äns blogga något då, har haft så sjukt ont imagen hela helgen så fick en akuttid till en läkare idag 15.45. Jag är nog hälsocentralens kändaste människa just nu känns det som. Alla möjliga fel det vart på mig på senaste. Inget roligt alls.

Ska ta och berätta om helgen lite senare men pallar inte just nu.
Har bara så förbannat ont, känner mig stressad med det här med skolan och så är jag bara så sjukt hängig.
Mycket klagande idag men så får det vara ibland, mår man inte bra så gör man det helt enkelt inte.

Nu måste jag sätta igång och leta information om Darfur till min konfliktanalys.
Måste skicka in den idag för vi har diskussion om dom imorgon.
Så det är väl lika bra att sätta igång.

Hörs mer senare, då får ni höra om hela helgen och se en massa kort höhö.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Martina

Fin designe du har =)

2008-12-01 @ 22:22:53
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0