Låt denna dag bli bättre.

Vilken jävla dag det blev igår..
Var för mycket som hände för mig, för mycket skit helt enkelt..
För det första så var det inte jag!
Och för det andra så förstår jag inte hur DU tänker?..

aja, något bra var det igår iallafall.
Kom hit två killar som sökte 80talister här i området, dom skulle kika hur allmänbildad man var och det visade sig mot min stora förvåning att jag faktiskt är rätt allmänbildad, weej go mig :P
Köpte en intressant bok om allt som skett under året.

Sen var jag och Mikkis ner på stan, skulle egentligen köpa ett par jeans men som vanligt så blev det annat.
Det blev träningskläder istället.
Efter det så drog vi iväg på vårat Ki Yoga pass som var helt underbart!
Nu vet jag var det är för känsla när jag tar min medicin o det känns som jag ska dö, det kallas visst att vara lugn.
Haha, skandal det är egentligen att du upptäcker hur det känns att vara lugn när du är 20år.

Efter passet tog vi en chailatte och sen åkte vi hem.
Träffade en person på bussen som berättade saker jag egentligen inte velat höra, sanningen är hård.
Kom hem till Picky o bröt ihop, allt blev för mycket och som vanligt så kommer allt påengång för mig.
Varför är det alltid så? Varför kan bara inte december månad enbart december månad flyta på bra för mig så jag slipper tänka på allt annat? Den enda månad då jag blir så känslosam.

Aja Wesh löste iallafall mina problem när han kom hem, kanske inte på det sättet jag egentligen hade velat, men det löste sig iallafall.

Men nu är det en ny dag o det är det nya tag som gäller.
Snart ska jag ner på stan o träffa Mikkis innan hon åker iväg till Hudiksvall.
Vi ska på en hemlig grej haha.
Enbart för att bevisa saker för en viss person.

Nej nog med det, nu så ska jag keka frulle tror jag.
Hörs mer senare.
Ciao!

Mina änglar igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0