Pickys Afrika-tripp.

Hejhopp!
Jag åkte till Gävle igen igår..

Sitter nu här hemma hos Picky o väntar på att Mikkis ska höra av sig så jag vet när vi ska träffas.
Jag ska kika efter nå nya kläder och sen så ska vi dra iväg och träna. :)
Ska bli superskönt och hoppas bara att hon inte glömmer mina träningsskor.

Pratade precis med Picky o han planerar att åka till Afrika med Wesh i april eller något!
Snacka om att jag kommer vara rädd över at ha honom i afrika, han som är så jävla vild och inte rädd för ett skit.
Dom ska ju inte äns bo på hotell utan dom ska bara betala för flygstolen och sen bo hos Wesh släktingar lite här o där.
Först Tunisien sen Libyen och sen drar dom vidare till Malta.
Ett äventyr säger Picky . jaa visst blir det ett äventyr allt, men jag kommer endå sitta här hemma i Sverige i två veckor o vara supernervös över att han åker iväg med en människa han knappt känner.
Han försökte tillomed muta mig att följa med genom att betala min flygstol.
Men Afrika utan hotell är inte riktigt min grej hehe.

Hm näe nu orkar jag inte skriver något mer.
Skriver mer senare istället.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0