Det är tackvare musiken vi lever!

När livet är rent av SKIT!
När vännerna sviker när du behöver dom som mest..
Jaa, då finns iallafall musiken troget kvar.
Det är varför jag älskar musik, när allting annat är borta så finns den kvar och ger en styrka.
Musiker ska ha världens fetaste lön för dom räddar så jävla många liv.

Alla gånger jag har gråtit, varenda gång jag har vart flyförbannad.
Varenda gång jag har behövt musik så har det funnits.

Nu är livet skit, nu har vännerna svikit. .

Nickelback- If today was your last day.





If today was your last day
and tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?
Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past
Donate every dime you have?
Would you call old friends you never see?
Reminisce of memories
Would you forgive your enemies?
Would you find that one you're dreamin' of?
Swear up and down to God above
That you finally fall in love
If today was your last day .


Man vet aldrig när livet tar slut...
Se dig om, ta vara på dom som finns där för dom kanske inte finns där imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tackartackar : )

Vilken snygg header du har!

2008-12-19 @ 07:56:05
URL: http://plutans.blogg.se/
Postat av: Kim

tack, det var himla gott också :)

jag hoppas att du får en fantastisk fredag och helg :)

2008-12-19 @ 09:46:48
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: HHELENE

du har fått mig att lyssna den här låten på repeat i flera dagar, sjukt fin.

och du har rätt i att musiken är en sån stor del av livet, hur man kan känna igen sig i låtar och att bli ledsen och glad av dem. Halva min släkt är döva och jag känner ett par ungdomar som är döva, förstår inte hur dem kan klara sig utan musik, fast å andra sidan så har dem aldrig upplevt det så dem vet inte vad dem missar.

2008-12-22 @ 23:34:36
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0