Helgen.

Ja det kanske är dags att berätta lite om helgen..

Jag börjar med Fredagen.

Jag och Mikkis fick för oss att festa så JAG gick på systemet. haha ;)
Vi hamnade på Jackpot där vi egentligen bara skulle vara ett litet tag och senare dra vidare till heartbreak så jag fick dansa lite. Men så blev det inte för det var faktiskt väldigt trevligt på jackpot och vi träffade några sköna snubbar som vi satt och snackade med o några drog vi med oss till Picky han däremot blev då inte så glad haha ;)
Väldigt trevlig kväll faktiskt :)
Hade dock väldiga problem att lära mig ena snubbens namn, men nu har jag lyckats. Nermin ;)

Lördagen hade jag min fest då och jag var skapligt trött och sliten.
Fick även min mens så hade världens jävla mensvärk och svällde upp rejält så typiskt lixom.
Kom inte direkt sådär jättemycket folk för smart som jag är så hade jag inte bjudit så många för trodde att ryktet skulle spridas men tydligen inte.
Dom som kom var iallafall underbara och festen blev väldigt lyckad :)
Natten däremot var helt kaos, hela min mage började hugga och det var inte nå mensvärk, riktigt obehagligt och det fortsatte även framtill söndagkväll. Nu är det lite bättre men var till hälsocentralen iallafall då det inte är första gången det blir såhär.
Ska göra massa tester och hoppas allt blir bra och att det inte är något allvarligt.

Nu är det folk som skriver på msn så avslutar inlägget med lite bilder ;)
Hörs imorgon, godnatt på er!

Jag och Nermin. Äntligen lärt mig hans namn haha ;)


Jag och Mikkis ;)


Walle, florre o Leo :P


Nermin, jag och Mikkis :P


jag lånade Markus keps, sexigt vah? haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0