Home sweet home.. ;D

Nu är jag äntligen hemma och det känns underbart!
Blev lite besviken först, för jag pallade inte att bära allt själv men fick ingen hjälp av mina "kompisar" iallafall till bussen så var tvungen att lämna saker kvar hos Picky som min syster ska hämta på fredag.
Min resväska som jag lånat av min syster har även gått sönder i Pickys lägenhet, sällan mina saker antingen försvinner eller går sönder där.  ajaa..

Jag är hemma iallafall och det är det viktigaste, hur skönt som helst.
Och det kommer bli underbart att få sova i min allraste egna säng ikväll hehe :)

Dock så är jag galet röksugen just nu men det kan inte hjälpas, det är bara att låta bli.
Här ska det inte ske någon rökning inte.
Måste ta och ladda ner någon film så jag håller mig sysselsatt tills jag kan sova, har ni något förslag?

Jag laddade ner Chucky filmerna igår. hahah Kan inte förstå att jag var rädd för dom när jag var liten, när jag såg dom igår så tyckte jag dom var riktigt roliga och Chucky o hans familj var så söta haha.
Psykiskt söta ^^

Nej nu så ska jag fixa lite andra saker.
Skriver mer imorgon.
Puss o godnatt.
Ciao!




Kommentarer
Postat av: Tessie

jag hoppas med på det.. :D hade vart suvve ;)

<3

2008-12-18 @ 06:58:15
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Evelina

Jag var också jätterädd för onda dockan när jag var liten ;D

2008-12-18 @ 12:58:47
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0