flytt o sånt.

shuuhejs! *
Var någon dag sen jag skrev blogg nu upptäcker jag..
Finns iofs inte så mycket o skriva heller.
Började med flyttstädningen igår, men hade världens migrän så jag o Picky ska ta det sista idag.
Gavlegårdarna ringde igår med och va så grymt otrevliga så det var vidrigt.
Hur kommer det sig att dom som ska vara serviceinriktade är dom som är mest otrevliga?
Ska iaf när allting är klart med lgh ringa upp chefen för gavlegårdarna och säga ett o annat om deras medarbetare Titti som inte vet hur man behandlar människor!
Man kastar inte skit på IsabelleJansson om man inte förväntar sig att få en jävla soptipp över sig!
hm..
Funderar på att följa med Mamma o company till Kolmården ihelgen, faktiskt ett ställe som jag alltid har velat åkt till men som jag aldrig vart på.
men fårse.. orkar inte med hennes o thomas bråk, o allt snack om att hon är så orolig o nervös.
huu..
nääj, det var allt för nu de..
Pusshejs!

/Isabelle ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0