home sweet home.

tjenahoppsan alla snyggingar! (;
Kom alldeles precis hem från huvudstaden.
Började lite knas över att det va så grymt varmt o vi hittade inte hotellet hehe.
Tessan blev lite för full men trots allt så hade vi grymt roligt (:
Mosebacke är dock  något jag INTE rekommenderar.
Gk däremot va skoj, men tessan blev utslängd så då gick jag med ;P
Träffade Jimi med (: var bara någon timme men endå, va trevligt.

haha, efter krogen så stötte jag o tessan på någon jävel som jagade mig typ haha, vägrade gå.
sånt man får ta :P
shoppade även litegrann som  vanligt :P

roligaste kommentar var ju endå när en kille frågade om han kunde få mitt nummer.
jag svarade nej, jag har inget nummer.
o min telefon ringer precis då.. haha såg så roligt ut :P

haha jaja, var mycket skoj som hände iaf.
vi ska åka i oktober igen (:
ska ju troligtvis även till Polen och Grekland runt aug/sep. :P
jaja här bjuder jag på några bilder, enjoy ;P
nu ska jag sova, e astrött inte sovit något knappt.
Puss.
/Isabelle. ♥



 Jag strax innan utgång (;


 Tessan strax före utgång (:


  Stockholm fan (;


  Jag haha, galen? jaaa! :P


Ja det var några bilder iaf, fler kommer väl kanske (;
nattinatt.
puss-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0