hos syster.

hejhopps!
Åkte aldrig hem, utan min älskade storasyster kom och hämtade mig så jag körde hem till henne istället (:
Världens panik först när jag körde, skulle göra en vänstersväng ut mot e4an o det kom MASSOR med bilar hela tiden, men ja . jag lyckades självklart iaf, börjar bli lite mer fräck.. i löööve it. haha (;
Har inte gjort så mkt.
Vi har kekat massa god mat, löst korsord höhö^^ o såg en riktig snyft film på 5an. helt underbar film.
 Imorgon så ska vi göra massa ärenden o sånt så blir att kliva upp tidigt så bör gå o lägga mig i skaplig tid iaf.
Jag, syster, Båls o eva-britt o Arne ska iväg på kryssning ;D troligtvis nästa vecka. ska bli grymt skoj.
Har ju tjatat om att dra iväg så ^^
jaja nu har jag inte direkt något mer o skriva så hadegött allesammans (:
pusshejs!

/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0