massa tågresor..

Snacka om att offra sig för familjen..
Min storasyster ringde o behövde hjälp, så jag ska åka från Iggesund till Gävle hämta upp hennes son Josef för att femton minuter senare hoppa på tåget med honom o åka till Iggesund igen där min andra syster står o ska hämta honom..
ojoj, vilket strul. Visst att det är mysigt att åka tåg men flera timmar på raken är inte direkt min grej.
Men vad gör man inte för familjen.

Sitter iaf o segar framför datan nu hemma hos tessie medans jag sneglar lite på våra bästa år, den serien är som nog alla vet riktigt riktigt SJUK! haha ;P
jaja, finns inget mer att skriva just nu så skriver mer senare istället (;

Puss.
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0