nattens tankar,

När natten börjar närma sig så exploderar alla tankar fram.
Allt blandas ihop och lämnar enbart förrvirring och tusen olika frågor och måsten, Inga svar alls.
Jag har ingen aning om vad jag vill just nu med något.
Allt blir långt ifrån vad jag tänkt mig, allt blir bara så fel..
Natten väcker tusen frågor, varför kan då inte dagen besvara dom?
så förrvirrad.
Kommer du och jag leda någonvart?
orkar jag lägga ner tid och energi på kärlek?
Någon dag sen så svävade jag på rosa moln, lycklig som bara den...
Nu känns det mer som jag går under ett stort svart moln som det bara öser ner massa problem ifrån.
Jag måste åka bort ihelgen, vart kvittar egentligen. bara bort. måste försöka reda ut alla tankar.


Den där dåren till granne glor in hela tiden genom fönstret, börjar kännas obehagligt.
Hoppas min dator kommer imorgon.
ska nog krypa ner i sängen nu och börja läsa en bok jag köpt " Sylvia Browne- mellan två världar."
sen försöka sova, men först nattblosset. usch måste verkligen försöka sluta röka.

aja godnatt på er.

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0