så kan det gå,

Hallojs igen!
haha när jag publicerade senaste inlägget så kom dom andra på köpet med, haah weeeird! :P
Pratade precis med Mikkis o vi ska hitta på något lite senare (:
Ska in på en resebyrå o kika lite på resor (: mer en så vet jag inte haha..
Vågar inte ringa telebanken äns o kolla hur mkt pengar jag har kvar. Har shoppat alldeles för MYCKET dom här dagarna, o har slösat massa pengar på skit som alkohol o sånt tjafs med. blääh.
Måste börja tänka lite mer ekonomiskt.

jaa, nu så ska jag nog försöka städa lite här i lägenheten, ska trots allt vara utflyttad första augusti o det ser ut som ett helvete här. :P

Skriver mer senare.
Puss.
/Isabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0