såjaa..

Don't put your life in someone's hands
They're bound to steal it away
Don't hide your mistakes
'Cause they'll find you, burn you . .





Det här med blogg ska vara en befrielse och det är en befrielse till en viss del.
Problemet är att det är rätt många som jag känner som går in och läser vilket påverkar att jag inte riktigt kan skriva vad jag egentligen vill.

Är iaf rätt bra trött på mig själv.
Känner mig rätt så jävla tom.
Trodde jag visste vad jag ville, men nu vettefan..
Du har vart så snuskigt skum, är det pågrund av mitt sms eller är det jag som överreagerar på ingenting?
Lite respons hade man faktiskt velat ha tillbaks för att vara ärlig dårå..

Är trött på att omedvetet kasta skit på människor, det sista jag vill är att folk i min omgivning ska må dåligt pga mig!
Blir rätt bra gråtfärdig då. .
Va verkligen inte min mening, hoppas du förstår det. från min sida var allt bara skämt. .
Bästa jag kan göra för dig är att hålla mig undan.
Är nog som man fått hört genom åren, jag är inte bra för någon. .

Nångång när jag samlat tillräckligt med kraft ska jag sätta mig ner och skriva ner mitt jävla liv.
kan nog vara rätt intressant och läsa, helst för att kunna förstå hur det kommer sig att jag är som jag är i dagens läge.
Ni förstår, inte äns mina allra bästa vänner vet hälften om mig. ,
Men det kommer.. ytliga saker är rätt enkelt att öppna sig om, har lätt att skratta bort saker, det är så jag hanterar det jag har gått igenom.
Nog med det, nu blir det bara massa svammel..


/Isabelle.


Låt: Three Days Grace- get out alive.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0