topp vs bott.





Topp 5. +

1. Att min syster o company ställer upp så enormt <3
2. Att mamma har fått en helt underbar attityd <3
3. Massa nya prylar ;P
4. Att onsdagen med Evelina blev så lyckad (:
5. Du (;


Botten 5. -

1. Människor som inte äns kan be om ursäkt fast dom har gjort fel! -spottapå-
2. Idiotjäveln som jiddrade för fullt med mig o mikkis i lördags! -pissapå-
3. Att jag är en riktig spender så jag knappt har nå pengar kvar ;/
4. Människor som tar åt sig äran för andras ideér , abooooo kom på något själv ffs!!
5. Allmänt fittiga personer, lust o ta en golfklubba o slå er alla i huvudet!


Helt otroligt att jag fick ihop något för är på riktigt pessimist humör just nu. haha ;P
jaja.. ;P
Nu ska jag se så alla mina saker är nepackade ska juh hem till Gävle idag med tåget som går 18.00..
jaja, skriver mer senare sörrni (;
Puss.
/Isabelle





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0