hopplöst,

Brist på respekt kan man lätt säga att du har..  så f.r.o.m nu kan du känna dig Dissad!

Sitter hemma hos Picky o väntar på att han ska sluta jobba.
Fryser som bara den, är iskallt i hans lägenhet juh! brrr..
Hemskt väder ute idag också, vad hände med solen? ;(
KOM TILLBAKS, SNÄÄÄÄÄLLAA!...
Funderar starkt på att åka ner på stan senare och lägga mig i ett solarium, får se om Picky joinar.
Urk vilken tråk dag. Kan inget roligt bara hända? Hade så kul ett tag men nu har all tråkighet hunnit ikapp.
Vill resa bort men ingen har tid eller pengar till att joina. trööökigt. ;/
Alla dessa krav gör så det snurrar i skallen min.
Hitta lägenhet i Göteborg känns som en omöjlighet då jag inte äns har lagt in en annons på blocket för jag har noll aning om vad jag ska skriva, o hade behövt lite av Marias hjälp för det.
Annonsen gäller ju oss
båda så kan ju inte direkt bara skriva något.
jaja, får se hur det blir med allt, har ingen ork kvar att äns anstränga mig känns det som.
Känns lite panik bara eftersom 1aug står jag helt utan lägenhet, vart ska jag ta vägen då?
Mamma? skulle hellre bo i ett tält i afghanistan!
seriöst...
Att jag överhuvudtaget joinade den här ideén är Galet!
Borde skaffat mig en bra backup-plan innan, för just nu är allt Katastrofalt!
Märker att jag börjar bli en bitterfitta så likabra att sluta skriva.
Skriver troligtvis mer senare, har ju blivit ett beroende med de här med blogg.

/Bellaaa.











Kommentarer
Postat av: Tezzan

Nice design ;)

2008-07-02 @ 22:44:49
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0