En lista.


Det är tidigt på dagen, typ morgon ;P har superont imagen o ska inte träffa Yvonne förrän kl tolv.
så lägger ut en sånhär listgrejs .. haha enjoy (;




DIN OMGIVNING

1. Hur många är det i din klass? Går inte i skolan
2. Känner du några som röker? yes.
3. Hur många är ni i eran familj? Mina vänner är inräknade i min familj så det är ett gäng.
4. Har ni några husdjur? Min misse Angel, trots han bor hos min mor nu så är han endå min bebis <3
5. Känner du någon som knarkar? njae, dom har slutat?.

OM DINA VÄNNER

1. Har du någon riktig vän? Yes!
2. Hur många vänner har du? Oj, vänner? många. Äkta vänner? Få men underbara. <3

3. Hur ser dina bästa vänner ut? Vackra! <3
4. Vem är din bästa vän utav det andra könet? Picky

OM MUSIK


1. Vad är musik? Något underbart som jag inte skulle kunna existera utan.
2. Vad lyssnar du på? Nästintill allt,
3. Har du något favoritartist? oj, bra många.

TRAGISKT

1. Känner du dig värdelös? Det gör väl alla nångång, men nu? näääj.
2. Har du skurit dig? för många många MÅNGA år sen.
3. Röker du? ja tyvärr, ska sluta. Lovar :
4. Har du någon gång försökt begå självmord? nej, tanken har funnits där, men är starkare en så.
5. Känner du någon som begått självmord? ja..
6. Känner du någon som tänkt begå självmord?mmh.
7. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? För många gånger.
8. Har du någon gång provat droger? ja.
9. Har du någon gång prövat alkohol? yes.
10. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? Ja.
11. Är det någon som har sålt alkohol till dig? hehe yes.

OM KÄRLEK

1. Är du kär? Nääj, lite förälskad kanske?
2. Vad tycker du om kärlek? Underbar om den är besvarad o äkta. 
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? Njae, inte riktigt kär.
4. Vad är det längsta du har varit kär i någon? Jag o min fd var tillsammans i typ fem år fram o tillbaks så han då.
5. Är du homosexuell? Nope.
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? Hittar jag den rätte så ja.
7. Bor dina föräldrar ihop?Aldrig gjort.
8. Tror du på kärleken? Klart, utan den är vi inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0