har du...

HAR DU NÅGONSIN?
 
Varit medvetslös: yes
Tackat nej till sex: ja
Hånglat med nån riktigt ful:  haha yes.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: yes
Gjort något riktigt dumt:  ooohjaa
Gjort något du verkligen ångrar: för många gånger.
Varit nykter på nyårsafton: Ja.
Åkt ambulans:  jääs.
Gjort nåt olagligt: yepp.
Blivit polisanmäld:  ah, men bara lögner så blev ej dömd sörrni (;
Droger: Provat? ja.. Man har vart ung&dum engång i tiden.
Druckit: yes.
Vilka kläder sover du i:  Beror på.
Vad hatar du: Hat . haha (;
Varit kär: Ja, även jag fall ju för den skiten.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nääe, vet jag vad jag vill så gör jag allt för att få det (;
Är du ensam nu: näääj, har hunkinnan bredvid, o hon har conny i luren. höhö
 

SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng: Ja jag? :P haha.. o så Shiven dårå (:
Såg dig gråta: Maria
Fick dig att gråta: Andreas
Du delade en drink med: Tessie
Du gick på bio med:  oj, va länge sen jag var på bio. men med adde kanske?
Skällde på dig: minns inte.
Du smsa: Korab
sma dig: Picky.
Du ringde: Tessie
Ringde dig: Mamma
Som du sov hos: Tessie (;


DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?


Haft sex: nix
Festat: hm, drack några drinkar med tess hemma hos henne inatt. räknas det ? haha :P
Gråtit: näääj.
Kramat någon: yes
Köpt någonting: yes
Saknat någon: aah massor.
Sagt jag älskar dig: nääe.
Sjungit:  haha aaah, :P


KÄRLEK OSV


Är du kär nu? : nääe, förälskad kanske? :P
Hur gammal var ditt äldsta hångel? men ska man seriöst minnas åldrar ?
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?  en.
Vad tycker du om kärlek ? mys o underbart om den är äkta och besvarad.
När kramade du någon sist? nyss
Saknar du någon speciell person? aah.
Har du svårt för att bli kär? ja
Har du hånglat med någon av samma kön? ja  
Har du gråtit över kärlek: ja det har hänt.
Tänker du på någon kille/tjej just nu:  ja
Vad heter killen/tjejen du tänker på: *viss text saknas*
Är kärlek lätt: absolut... INTE !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0