yao, check it out.

hoppsi.
Nu har Evelina åkt hem, så nu sitter jag här ensam.
Funderar på om jag ska försöka sova, men kommer knappast lyckas.
Ska lixom upp före kl sju imorgon för att tvätta.
Ska även börja städa ur lägenheten, slänga allt som är onödigt att släpa med mig, o sen så har jag massa möten som jag ska på, o så morgonpromenad på det.
Har fetat mig en längre tid nu så nu ska jag sätta igång med en diet, måste måste.. hårt hårt.. bläh bläh . haha ;P

På tisdag ska jag nog till syster.
o ihelgen ska jag med mamma o company till Åland, kommer nog bli skoj hoppas jag (:

jaja, ska nog dra igång en film, blir nog Solstorm.. dregla lite över Persbrandt är aldrig fel att somna till haha (;

Puss.
/Isabelle.


Kvällens låt: Lars Winnerbäck- Se dig om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0