blogg

hoppsi!
Är kvar i Iggesund hos Tessie, åker nog hem imorgon.
Idag har vi segat, solat (spanat in nå snyggo som spelade basket.. haha ;P )  o jag har träffat Tess mamma för första gången.. tog bara nästan fem år haha ;P trevlig va hon (:
Vi har även vart o keka på mcdonalds.. Ingen höjdare direkt.

Även försökt ändra min jävla design här på bloggen men ja utan sån stor framgång, kom iaf på hur man skulle göra efter ett tag tackvare Tessies hjälp men visste inte riktigt hur jag ville ha det med bilder o så, så blir att kirra det sen istället när jag har mer tid (:

Nu är det slutskrivet för ikväll, ska istället keka lite vindruvor och ta en cigg ;P
Är lite snäll o bjuder på en bild iaf (;
Godnatt gott folk!
/Bellaaa.

  Jag med min nya blommiga klänning höhö ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0