gaalet.

Blir galen på det här att designa bloggen, blir ju bara sjukt fel hela tiden! gaaaaalet... Ska verkligen inte ha något jobb som har med datorer o göra jag iaf e.. kastar laptopen i väggen snart haha. ;P haha nääe usch, det där får min Hunkinna Tessie hjälpa mig med sörrö..
Är hemma hos Picky nu iaf, men han är på jobbet så jag trökar här framför datan då vädret ute suger. Regn o moln, o kallt brrr ;( men kan ju inte vara sol jämt .
Ingen aning om vad som händer idag o det känns grymt skönt faktiskt. . vill bara softa, vara ifred iaf i nån timme...

jaa finns väl inte sådär jättemycket att skriva direkt, mår inte direkt sådär jättebra om jag ska vara ärlig. Bröt ihop igår, o tårarna forsa ner. Klarar inte av att se dom jag älskar mest må så dåligt. Vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska göra. känner mig bara totalt maktlös.. en känsla som jag inte är van att känna, en känsla jag inte vill känna.
sen allt med flytten. shit inte alls länge kvar nu tills vi ska flytta och det är massor som ska göras. Vi har inte äns hittat en lägenhet en och det känns grymt skrämmande och frustrerande. Vill att allt ska börja falla på plats och ordnas upp nu. Men ja det gäller att tänka positivt, lr ? ... 
Så mycket tankar.. 

Nääe, nu ska jag sluta deppa och försöka ta tag i saker istället. Ingenting löser sig genom att sitta här och skriva massa strunt. 

/Bellaaa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0