misslyckat firande.

Ja då sitter jag här igen..
Syster sover typ fortfarande så har inget bättre för mig en att sitta vid datan.
Midsommarfirandet igår kan man väl inte påstå att det var en höjdare. Visst det var trevligt, go mat osv.. MEN evabritt och arnes vänner som var med kunde jag ha klarat mig utan!
Jävla idioter, går inte och beskriva varför jag inte tyckte om dom riktigt heller, finns lixom inga ord för d, men dom var typ spydiga och verkade tro att dom var så mycket bättre en alla andra. Kom med idiotiska kommentarer som dom kunde ha hållt för sig själva.. usch hoppas för gudskull att jag aldrig mer är tvungen att fira något med dom igen!
Annars så blev det väl det klassiska , alldeles för mycket mat, jordgubbar och kubbspel (hade dock mer lust att träffa dom på smalbenet en nå jävla klossar)
Drack inte direkt så mycket så var nästintill nykter men var skapligt trött när vi kom hem runt två..
Hade lovat syster att sitta vaken med henne hela natten men tänkte att jag kunde lägga mig och vila en liten stund medans båls fortfarande var kvar men självklart lyckades jag somna.
jaja det var den dagen, konstig sammanfattad men jaa..

Idag har jag ingen aning om vad som händer, syster sover ju fortfarande somsagt.
Vet inte om jag åker hem imorgon eller hur jag gör, det lutar åt det iaf faktiskt.
jaja nu ska jag ta ett glas cola och kanske sätta mig ute och läsa en bok jag fick låna av Arne.


ah måste iaf skriva ner att jag hade massutskick på midsommar sms igår.
skickade till cirka 70 personer, blev chockad över att nästan alla svarade, trots folk jag inte har kontakt med knappt längre.
Blev dock besviken att det var en person som inte svarade, och den personen ska vara en bra kompis till mig.
jaja inget o älta.. vissa är bara såna.

hadegött.
/Bellaaa.

Kommentarer
Postat av: Hunkinnan

mig pratade du ju med i telefonen.. :D hihi.. jag är speciell så mig ringer man till och säger glad midsommar.. :) hihi.. älskar dig gumman!!!!!!! <3

2008-06-21 @ 14:50:14
Postat av: Svar till Hunkinnan

haha ja, klart.. Du är min Hunkinna så du är mest speciell därför fick du ett samtal (: var bara en till som fick det faktiskt ;P löööve.

2008-06-21 @ 15:04:50
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0