söndag,

egentligen onödigt att skriva när orden vägrar komma fram...
Är hemma hos syster, åkte hit direkt från Tess i torsdags..
Va ut med Tess igår. Först blev vi utkastad av en 85årig kärring haha, innan vi rörde oss till bockarna för att se kristet uppträda.. Lät kasst, skråla mest och det va fullt med punkare som höll i toaborstar överallt så kanske inte sådär superlyckat.
Tog bussen hem till syster igen på natten och sitter här och skriver i deras kök nu medans hon är ner till graven. Jag orkade inte psykiskt följa med idag.
Jag har berättat för min syster nu iaf angående flytten till Göteborg. Hon tog det bra, var mer jag som inte gjorde det. Bröt ihop och började gråta och sa att jag inte behövde flytta om hon inte ville det, men hon sa bara du har dator och cam så är det lugnt, du ska flytta... och nu måste vi ligga i och fixa så du har körkortet innan du flyttar.
Jag älskar min syster mest ! hon förstår .. 
Jaa, får skriva mer sen när jag kommer hem, åker nog hem imorgon skulle jag tro.. mycket som jag måste fixa.
Känns lite fel och sitta framför datorn när jag är här.
jaja.. Mer inlägg lär det ju bli iaf, är lite som en drog det här med blogg.
Puss.
/Bellaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0