stööööööööööööööööört.

Okej ibland så har man lite små tråkigt och försöker hitta på småskojiga saker ;P
Så la in all Tess musik o tröck upp slumpmässiga låtar . Låten som kom fram blev mitt svar ... ;P




1. Hur mår du idag?
Which backstreetboys is gay


2. Kommer du komma långt i livet?
I'd do anything for love

3. Hur ser dina vänner dig?
Beat it

4. Kommer du gifta dig?
Here you come again ( shit .. ;P )

5. Vad är ditt livs themesong?
Farewell

6. Vad e ditt livshistoria?
Hurt  ( ganska otäckt faktiskt)

7. Hur är skolan för dig?
Jag älskar dig

8.Hur kommer du komma framåt i livet?
My life be like

9. Hur kommer imorgon vara?
Hakan

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Dancing in the dark

 11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Mama

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
shining star

13. Hur är det med ditt liv?
Phantom of the opera

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Bad day

15. Hur ser världen på dig?
Jag orkar inte älska dig längre

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Bad seed

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Wake me up when september ends.

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Ghost love score

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
what if

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Enemies

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Det var inte jag . (hahahaha)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Skrubbsår

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
The wizard

24. Vad är några tips till mig?
Rara söta Anna

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Curly sue
26. Vad är min danssång?
Hand of blood .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0