torsdag,

Shuuuu!
Vaknade för knappt en timme sen, tycker inte om att sova såhär länge känns som man har sovit bort halva dagen då ;/
Borde ha ringt hälsocentralen imorse men sov somsagt o pallar inte o ringa nu fast jag borde.
Har någon jävla kota i ryggen/nacken som ligger fel vilket troligtvis påverkar nervsystemet eftersom både min nacke, hals o hand lever sitt egna liv just nu. typiskt. Och så hade jag behövt kolla upp massa annat tjafs men jaa, får ta det nästa vecka istället.
Tror jag är påväg att bli förkyld också ;/  otippat.
jaja.. hm idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Picky ska bleka håret på mig iaf vad jag vet. O sen så tror jag att jag och Maria skulle hitta på något (:  Borde också ta tag i letandet efter min internetdosa så jag slipper gå in på banken o överföra pengar från mitt e-sparkonto.. Men det är mycket man borde o mindre man gör haha ;P

Nääe nu ska jag invänta att våra bästa år ska börja, var ett tag sen jag såg det nu. Inte direkt för att jag tror sådär jätte mycket har hänt då det är världens segaste o sjukaste serie som man av någon märklig anledning endå fortsätter att titta på haha ;P
skriver mer sen.
Puss
/Bellaaa.


 


Kommentarer
Postat av: mmartinis

hejhej :D

desamma !

2008-06-26 @ 18:11:24
URL: http://mmartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0