Sverige loosa, fan va braa ;D

ååh äntligen så kan jag skriva blogg igen ! ;D Var ju lixom ett litet tag sen nu dårå..
hm, ingen aning vad jag ska skriva direkt men det är ju som vanligt haha ^^
Åkte ju iaf somsagt till syster i fredags, var där framtills måndagen. Träffade Maria lite snabbt för att planera lite angående det här med flytten men blev dock inte sådär jätte mycket planerat utan gick därifrån istället ännu mer frustrerad och förbannad! Tänker inte ljuga, utan är både besvikenoch Ledsen! Hursomhelst så hittade jag iaf en hundring på marken så lite lycka var det iaf, sprang in på idiot kiosken på stan där fittorna säljer cigg till fjortonåringar o har själv köpt cigg där sen jag var typ sexton år och NU när jag fanimej snart är tjugo så har idioterna mage att fråga om leg. haha shiiit... Enbart för att jag känner Picky o att han har jiddrat med dom, och att jag dissade av det där jävla äcklet när han höll på att äckla sig på mig genom att säga "åh så vacker svenska flicka" USCH !
Jag gillar blattar... MEN är dom över 40 och överhuvudtaget tittar på mig på ett sånt sätt så borde det vara dödsstraff.. YAAACK! ...
Jaja hursomhelst så slängde jag upp legget till äcklet fick mina cigg och hoppade på bussen till andersberg där jag sov själv för första gången på över tre månader.. Mycket obehagligt. Låg typ med panikångest från 22 till typ halv tre på natten. Men lyckades somna tillslut iaf.

Igår spenderade jag dagen med min plutt (;  sov över .. Har aldrig och kommer nog aldrig känna mig så trygg med någon som jag gör med dig.. deeeru ;P

Idag har jag grejat lite ärenden innan jag tog tåget hem till Tessiepessie. <3
Åker till syster imorgon, är ju inte direkt så långt härifrån till henne hehe... tar typ sju minuter till Hudik med tåg och där hämtar syster upp mig.  Ska fira midsommar med henne och kommer nog hem till Gävle igen på måndag. .
Hmm finns det mer att skriva då?

Jag typ dissade fotbollen för att det var SATC maraton på 3an, mycket bättre juuh ^^
Sverige loosade iaf, och kan ju inte direkt säga att det kom som en chock. Fokuserar alla på att hur Zlatan ska kunna bli frisk tills matchen istället för att fokusera hur själva laget ska kunna spela bra så är det dömt till att förlora... och ärligt nog så bryr jag mig inte det minsta. Jag är Gnagare enda in i själen och hur många gnagare spelar i landslaget ? hm låt mig se... inga ? ...  Ska jag då hålla på massa spelare som jag om bara en månad kommer avsky igen? nejdu, jag klarar mig. Portugal eller Italien sörrö ... (: inte direkt egentligen för att em intresserar mig sådär super mycket konstigt nog ;S 
AIK forlife, thats maah lööööve hm jaa o lite Milan med dårå ;P

Nääe blir inte så mycket mer skriver i detta inlägg men hinner nog skriva iaf ett till innan jag drar iväg till syster imorgon.
Kommer nog inte lyckats sova nu men jaa..  Godnatt på er iaf ;P
Puss.
/Bellaaa.


  Se bara hur sexig han e.. haha LOL :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0