+ fem, - fem.. (;

Eftersom jag är rätt tragisk av mig o känner att jag behöver få lite variation i min blogg så  ska jag börja med något nytt o skriva varje söndag fem positiva saker o fem negativa som har hänt under veckan.
o eftersom ni även är rätt tragiska så kommer ni läsa det ;P  höhö ^^
Nu är det iofs "måndag" efter klockan är över tolv men det är whatever ;P

Topp 5. +

1. Krogen med Tess, så sjukt kul. Se Boner o bara rocka... ;D OCH att jag kom in på skolan i Göteborg ;D  klart bäst !
2. Stockholms resan med Maria, blev även småknasig men superolig (: 
3. Att ordet Flukkert  kom till mitt liv o kommer användas flitigt (;
4. Soooooolen ;D äntligen börjar man få lite färg ;P
5. att mina pengar äntligen kom in, så jag kunde köpa två nya snygga klänningar o göra allt skoj  (:


Botten 5. -

1. Att jag inte fick träffa Jimi när jag väl var i Stockholm.. stor besvikelse.
2. Osäkra idioter som skriker massa skit ifrån en bil iförsök att trycka ner andra för att själv må bättre, patetiskt!
3. Att mina pengar inte kom in i tid.
4. Sura bitterfittor till kärringar som gillar att jävlas så andra får parkeringsböter.
5. Fittan på krogen, USCH!

jaja det va de d.. ;P
nu e det nog läggdags snart..
nattinatt!
/Bellaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0