superolig helg ;D

Halloj där allesammans.
Blev ett sent inlägg pga att lilla tessiepessie fick ett raseriutbrott när hon försökte fixa att hon skulle kunna se hur många besökare hon hade på sin blogg varje dag. Hon bytte lixom blogg för det utan framgång . typiskt.
hursomhelst så skriver jag nu iaf o ska berätta lite om helgens bravader. .

Åkte somsagt till Iggesund igår för att gå ut på krogen o partaja lite med tess.
Blev en superlyckad kväll då bandet Boner spelade. Hur klockrena somhelst, vi rockade som fan o ägde dansgolvet ;D
Va dock något ful osäker patetisk parasit till hm tjej där som försökte dansa men rev istället nästan hela schenen så gitrarristen blev lite sur o drog några störtsköna kommentarer haha . .
 Va ni inte där så missade ni något stort. Va hur kul somhelst! Det bästa pålänge.
Idag så har jag o Tess legat på gräsmattan utanför hennes lägenhet o solat.. Lite färg fick man allt (:
Vi tog en promenad till nå Kinamojs o kekade något som kallas mat o såg ut som mat men som inte riktigt smakade som god mat..
Så mot kvällen så kekade vi vindruvor o kex istället o det va mycket mumsigt haha (;
Ja o hör o häpna så ringde Jimi mig idag ;O haha... ibland blir man bra chockad sörrö.. höhö.. Riktigt flukkert (;
jaa, finns väl inte så mycket mer o skriva bortsett från att jag verkligen behövde dom här dagarna med min Hunkinna.
Lyckats samlat lite krafter o fokuserat på annat för en stund vilket har bidragit till att jag mår mycket bättre (:
ja, lägger ut lite bilder till er nu, enjoy ;P
Puss.
/Bellaaa.


    Jag o tessie <3



   Vi är bättre en dig (;



 Jag& min stjärna .


  fuller ;P


 Tess rooockar !



   Jag rooockar ;P



Länk till bästa Boner -> http://boner.se/

Tess nya blogg  ->  http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0