efterlängtad sol.

Hallå där (:
Vaknade apsent idag, typ 11 ;O va möjligtvis pga att jag inte gick och la mig förän typ fem imorse men endå.
Vart iväg och feta i mig lite Lunch nyss med Yvonne och inväntar att Maria ska kika förbi innan hon drar iväg till jobbet för att jobba med snyggot höhö (;
Solen har faktiskt titta fram lite idag ;D den var mer en välkommen (:
Resten av dagen har jag faktiskt ingen aning om vad som händer, om solen fortfarande lyser och det är någorlunda varmt ute så blir det lätt en efterlängtad promenad iaf ^^
Annars blir det väl bara att vara med lilla Picky och snacka med någon störtskön snubbe på msn som har exakt samma sjuka humor som mig haha, en riktig Stjärna (;
Jaja, nu ska jag röra på mig tror jag .
hadegött allesammans! (:
/Bellaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0