fredag

Igår kväll så höll jag och Picky på med arabiskmagdans höhö, inte lite roligt faktiskt (:
Sen så blev jag livrädd för en såndär silverfisk på toan så sprang rakt ut med armarna i vädret och skrek, haha.. ^^
Idag så ska jag väl träffa Maria en sväng innan hon drar iväg till jobbet, hade hoppats på en promenad men det är så fruktansvärt kallt ute, lilla solen vill inte titta fram här i Gävle ;/
Känns som jag vill ha mössa och vantar på mig om jag går ut, men så långt ska det inte gå så jag sätter på mig det nu i maj haha ;P
Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra idag, kanske dra hem till mig och städa ut lgh helt och hållet slänga massa onödigt som inte behövs och tvätta. blir nog enklare om jag gör det nu så det slipper bli så stressigt när jag väl ska flytta ut.
Har man inga pengar och vännerna är upptagna med sitt så får man ha en städfredag lixom höhö ;P
Har massa nysoft musik nu iaf ^^
jaja, allt för mig.
ha en trevlig fredag! (:
/Bellaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0